Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

tja..

Av chottis - 29 mars 2009 11:55

vi heter ZaZa och Tarzan..det är vi som står för allt bus i huset just nu.det händer ju inget skoj..matte sitter och vakar i nån låda där gilla sitter och skakar...husse bankar och sågar innanför nått plastskynke.i köket..och alla mellanvuxna är borta,,så vad ska man göra när man grävt gropar i leran?rivit ut alla filtar i hundhuset?gapat på grannen som helt plötsligt gick på "våran" väg.försökt få igång gammeltiken isa.ja då kan man smita in när någon öppnar dörren!!!!,dra en repa i 120 i hallen vardagsrummet och köket med halva rabatten i pälsen..undra varför matte blev så sur???så nu får vi sitta i hundhuset???((((.hoppas dom där nedrans valparna kommer snart så vi är back to normal igen...

vovvov..

 
 
jasmine

jasmine

29 mars 2009 12:41

tarzan är sötast,
och några mer som är söta är dina valpköpare,
så alla ni som läser detta tycker jag att ni ska kolla in min blogg,
så lär ni känna mig lite, för det är jag som kommer följa med på utställningarna de närmaste 40 åren... ;)
kram jasmine

http://jasmineorre.blogg.se

 
Lena

Lena

29 mars 2009 19:10

Här finns inte en endaste bebis, det skulle väl va de där små myrorna vi såg i skogen häromdan då. Nu har Fridolf kommit på att det är jättekul att klättra upp på stora stenar och balansera på stockar för då ramlar det ut smaskigt godis från "mattes" fickor.
Det som är tråkigt med att bo här är att man måste bada benen så rackarns ofta!
Imorgon ska vi till jobbet igen och på onsdag så är det åter dags för Rallylydnad.
Voff på er

http://www.nogg.se/rallylydnad

 
Ingen bild

Yenna

29 mars 2009 21:35

Håll ut kompisar!!!!
Snart kommer jag å lättar upp tillvaron eran med mycket bus....:))

 
mamma Lotta

mamma Lotta

29 mars 2009 22:33

Vadåå hundhuset!!!!! Får mina bebisar sitta dääär???? Ensamma, rädda, längtar säkert efter sin maaama,.. snyft!!!

Min matte säger att Zaza och Tarzan gärna får flytta hit och berömmer mig för att jag satt såå jättesöta valpar till världen.

Jag sätter självklart svansen och nosen högt i vädret lite malligt,... för visst är dom världens sötaste.

Lycka till Gilla med valpningen.

Lottapussar till er alla på Broby gård

http://thallys.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mariann & Svinto

30 mars 2009 19:10

Tjoho kul med livliga vovvebarn.
Undrar om de är från linje chottis??
Kelly (Mandelbarnet)hon är en fixare
Hon äter sönder mattes glasögon á 4000:-, gnagt ett hål i soffgaveln typ 1 år gammal, ryamattan hur många trådar finns det i en sådan?, toarullen räcker från halltoan till tv.n ifall någon undrar. Alltid roligt med de små.
Svinto däremot är som Ferdinand och rör ingeting.
Ifall någon undrar vart egenskaperna kommer ifrån. HiHi



Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chottis - 7 augusti 2009 23:08

idag har vi fixa och donat innför vår stora årliga fest på broby..70 personer lär vi bli)) härligt.. så jag och grannen johanna har hackat lök typ 50stycken,tror ni man luktar gott om händerna??nää,och det går ju inte bort..sen stekte vi köttfärs och...

Av chottis - 5 augusti 2009 22:17

tänk va tråkigt det är när folk eller andra uppfödare ger sig på valpköpare och snackar skit ,så att valpköparen blir ledsen,fegt tycker jag..att uppfödare som ska va seriösa beter sig så....att dom inte vågar prata med uppfödaren direkt...osportslig...

Av chottis - 30 juli 2009 21:06

nu ska jag börja med facebook.ligger tydligen efter i utvecklingen.. kommer nog igång med den i veckan,,det tar ju lite tid för mig när det gäller det teckniska))).. imorgon äntligen kommer vår häst lena..fast just nu känns hon som ett spöke..man pra...

Av chottis - 26 juli 2009 15:56

idag va jag och lennart på "teknikens dag" mitt ute på landet och tittade på...ja..teknik..temat i år va potatis?? nu känner man sig som en riktig bonne med stövlar och hund i kopplet bland massa bönder med traktorer,hembakat bröd,slungad honung och ...

Av chottis - 25 juli 2009 19:48

som jag blogga..tiden räcker inte till lixom.. efter regn kommer solsken heter det ju.. det har varit lite tråkigt på gården ett tag nu..min häst lotta har varit skadad i ögat en längre tid och vetrinären har varithär x antal ggr,tur att jag försäkra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards