Alla inlägg under maj 2009

Av chottis - 1 maj 2009 22:23

valborg,hmm lite sliten men helt ok:-))) skulle en sväng till karlstad och titta på katarina när hon ställde på en inoff men insåg att det va nog klokast att stanna hemma,en mycket trevlig kväll(som alltid) med glada vänners sällskap,tänk att de mest hårt arbetande bönder tål mest??? och står längst efter x antal goa drinkar(chottisdricka ni vet,den ä go´den)och några lakris nubbar..nivån va hör och jag skrattade hela vägen hem oxå...det är så avkopplande att bara vara....så idag va det lugna puckar.ja så lungt det kan bli här hemma...jag och jasmine va ute och red,underbart väder och otroligt mysigt tills jasmines häst gick omkull så både hon och hästen stöp,i fallet så fastnade jasmine med foten i stigbygeln och hästen blev rädd när hon släpades med,gudskelov så ryggade millie hela vägen så hon inte klev på jasmine,jag fick kasta mig av min häst och fånga upp millie och ta av skon som satt fast med jasmine hängandes..,,fy vad illa det kunde gått..allt gick  trots allt bra och jasmine va hur cool som helst..upp igen och vi fortsatte ridturen,,du är ju för underbar gumman:-)))...

sen sola vi på dom nyinköpta solsängarna och grillade lammstek i den nya grillen som lennart köpt..nån gasolgrill comb med kol..gott vart det..

hundarna har vart ute hela dan så nu är dom så trötta..

solbrända hälsn till er alla

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards