Alla inlägg under juni 2009

Av chottis - 17 juni 2009 04:15

cajun evening..sa gott men svart att ata kl 4 pa morgonen for sa kanns det fortfarande i kroppen..

resan gick bra over forutom att vara vaskor inte va med pa planet..tur att man hade deo i handvaskan annars hade man nog inte statt ut med sig sjalv...vi flog till philadelpia och sen vidare till denver,nar vi skule landa i denver va det tornado..hu..sa piloten ville inte ga ner utan cirkulerade i 1 timme..sa nar vi antligen lande kl 22 lokal tid (07 svensk tid)va vi ratt mora..hade varit vakna i over 1 dygn..sa nar vaskorna inte kom blev vi inte overlyckliga precis.sa vi akte till ett hotell och sov,sen akte vi till denver flygplats pa morgonen och vantade pa vara vaskor.nar dom val kom sa hyrde vi en bil..en HUMMER))))) trevligt..vi va framme vid 5 tiden pa kvallen pa ranshen med ett stop pa en weasrwen affar dar vi inforskaffade balla boots,hattar och wrangler jeans,det maste en riktig cowboy ha...

imorgon ska vi dela kor och kalvar..vi ska rida hela dan sa lunchen kommer dom ut med pa plats..ingen risk att man gar ner nagot..mycket mat ar det....

Av chottis - 17 juni 2009 03:05

baksmallan ifran valborg..en seg en)))nejda jag har nog bara varit i en blogg svacka..just ni sitter jag i staterna och har otroligt ont i rumpan efter 3 dagar an sa lange i sadeln..vi ska rida hela veckan och vi lar oss massor,vi vallar kor(TROR JAG AR LITE BATTRE AN STING))))) jag har kastat lasso och faktiskt fangat enasna..ja det va det vi fick trana pa...oj nu ar det mat..jag aterkommer om en stund i nasta inlagg

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards