Direktlänk till inlägg 29 april 2009

tiden går så fort.

Av chottis - 29 april 2009 23:07

nu har de älsta valparna redan hunnit att bli 6 veckor,och de yngsta 5,det är inte klokt,goa är dom med..ska ta kort på dom i veckan och sätta ut på hemsidan..sen har alla marsvin flyttat,ungarna alltså ..och ett par kaninungar..så nu är det lungt på den fronten.ultra hämtar jag hem på måndag då har hon gått 7 veckor med rufusbarn i mage..det ska bli spännande att se vad det blir.undra om jag ska spara nån??:-) just nu är det kindergarten på hundfronten,isa ruttnar på de små och föredrar att va ute och strosa på tomten med sting och enya..de "mogna" i huset..tarzan och zaza tränas för fullt inför cupen,så dom iallafall går åt samma håll som jag:-))) vi får väl se..ska inte sova där iår..det känns lite konstigt jag har ju varit cupen trogen i nästan 10 år..men ställa ska jag och chottans klanen håller sig i övre högra hörnet som vanligt,,katarina med flock fixar upp sitt röda fina tält i hörnet så ni vet vart ni ska fylla på:-))) se om det blir några vinglas iår...

jag vet inte ännu hur många chottanshundar det kommer men jag tror det blir ca 15 st ss:-))))ska bli så roligt...

just nu håller jag på att planera min och lennarts usa resa,hu va dyrt det kalaset kommer bli,får väl leva på nudlar sen ,kan va bra för figuren kanske,det är flygresa+veckan på ranchen som vi ska bo på och leka cowboys och valla kor+hyr bil 2v+hotell den andra veckan,sen måste vi ju ha lite kosing till las vegas:-))))

ja det ska bli en häftig tripp,jag lovar att ta kort och sätta in på hemsidan..

ha det så gott så hoppas jag att vi ses på cupen

kramiz(ehh en typisk fjortis kram:-)))

 
 
Lena

Lena

30 april 2009 11:16

Jaaa....undrar om du sparar nån.......hmmmm.
40-årskramizz

http://www.nogg.se/rallylydnad

 
Ulla

Ulla

30 april 2009 12:44

Mmmmmm.... Skulle också gärna vilja flockas med er i röda tältet i "övre högra hörnet" under CUPEN. Den här vintern har jag ju bara suktat efter utställningar och inte varit på NÅGON(i Sverige). Får vara mer aktivt planerande framöver och försöka tänja ut tiden på något sätt....Tips på detta trolleritrick önskas!
Kram

http://www.xjar.nu

 
Bisse

Bisse

1 maj 2009 08:40

Klart du måste spara ett Rufusbarn!
Vi ses på Cupen!
Kramar!

http://www.bissefalk.nu

 
Kennelflickan

Kennelflickan

1 maj 2009 22:16

Näe Chottis spar inga fler hundar....jag ser fram emot att vara Kennelflicka med ett par *smile* hundar. Att sitta under "korkeken" och fika, lyssna på böcker, sticka, lösa korsord. Eller hade Du tänkt nåt annat?
Kramhälsningar från Alundaflickorna

http://virvlans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chottis - 7 augusti 2009 23:08

idag har vi fixa och donat innför vår stora årliga fest på broby..70 personer lär vi bli)) härligt.. så jag och grannen johanna har hackat lök typ 50stycken,tror ni man luktar gott om händerna??nää,och det går ju inte bort..sen stekte vi köttfärs och...

Av chottis - 5 augusti 2009 22:17

tänk va tråkigt det är när folk eller andra uppfödare ger sig på valpköpare och snackar skit ,så att valpköparen blir ledsen,fegt tycker jag..att uppfödare som ska va seriösa beter sig så....att dom inte vågar prata med uppfödaren direkt...osportslig...

Av chottis - 30 juli 2009 21:06

nu ska jag börja med facebook.ligger tydligen efter i utvecklingen.. kommer nog igång med den i veckan,,det tar ju lite tid för mig när det gäller det teckniska))).. imorgon äntligen kommer vår häst lena..fast just nu känns hon som ett spöke..man pra...

Av chottis - 26 juli 2009 15:56

idag va jag och lennart på "teknikens dag" mitt ute på landet och tittade på...ja..teknik..temat i år va potatis?? nu känner man sig som en riktig bonne med stövlar och hund i kopplet bland massa bönder med traktorer,hembakat bröd,slungad honung och ...

Av chottis - 25 juli 2009 19:48

som jag blogga..tiden räcker inte till lixom.. efter regn kommer solsken heter det ju.. det har varit lite tråkigt på gården ett tag nu..min häst lotta har varit skadad i ögat en längre tid och vetrinären har varithär x antal ggr,tur att jag försäkra...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards