Direktlänk till inlägg 30 juli 2009

som alla andra..

Av chottis - 30 juli 2009 21:06

nu ska jag börja med facebook.ligger tydligen efter i utvecklingen..

kommer nog igång med den i veckan,,det tar ju lite tid för mig när det gäller det teckniska)))..

imorgon äntligen kommer vår häst lena..fast just nu känns hon som ett spöke..man pratar och planerar om henne men hon syns inte till...

fast imorgon förmiddag så smäller det..

idag va vi och titta på en westerntävling i skara..det är som hundsport..massor av olika grenar och alla slags hästar och massa wannebee cowboysar:-))))som vi typ..

imorgon åker jag och åsa till östersund..trevligt..3 hundar med oss så det blir lung och behaglig resa)))

fast massa firade blir det allt,skumpa,sussie esslex fick sitt första cert på egenuppfödd liten vit snuzer somska firas..

så vi hörs efter helgen om jag inte regnat bort..


 
 
Katarina

Katarina

30 juli 2009 23:00

Lycka till alla ni som ska norr över och bubbla lite för oss andra som får stanna hemma:))
Kram/Katarina

http://www.thallys.se

 
Ingen bild

annan

31 juli 2009 00:25

good luck!! och välkommen till FB

 
Ingen bild

Malin Olsson

31 juli 2009 08:17

Lycka till i Östersund! Hoppas på att få se dig på Facebook snart då!

Kram/Malin

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chottis - 7 augusti 2009 23:08

idag har vi fixa och donat innför vår stora årliga fest på broby..70 personer lär vi bli)) härligt.. så jag och grannen johanna har hackat lök typ 50stycken,tror ni man luktar gott om händerna??nää,och det går ju inte bort..sen stekte vi köttfärs och...

Av chottis - 5 augusti 2009 22:17

tänk va tråkigt det är när folk eller andra uppfödare ger sig på valpköpare och snackar skit ,så att valpköparen blir ledsen,fegt tycker jag..att uppfödare som ska va seriösa beter sig så....att dom inte vågar prata med uppfödaren direkt...osportslig...

Av chottis - 26 juli 2009 15:56

idag va jag och lennart på "teknikens dag" mitt ute på landet och tittade på...ja..teknik..temat i år va potatis?? nu känner man sig som en riktig bonne med stövlar och hund i kopplet bland massa bönder med traktorer,hembakat bröd,slungad honung och ...

Av chottis - 25 juli 2009 19:48

som jag blogga..tiden räcker inte till lixom.. efter regn kommer solsken heter det ju.. det har varit lite tråkigt på gården ett tag nu..min häst lotta har varit skadad i ögat en längre tid och vetrinären har varithär x antal ggr,tur att jag försäkra...

Av chottis - 17 juni 2009 04:15

cajun evening..sa gott men svart att ata kl 4 pa morgonen for sa kanns det fortfarande i kroppen.. resan gick bra over forutom att vara vaskor inte va med pa planet..tur att man hade deo i handvaskan annars hade man nog inte statt ut med sig sjalv......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards