Direktlänk till inlägg 25 juli 2009

typ 100 år sen...

Av chottis - 25 juli 2009 19:48

som jag blogga..tiden räcker inte till lixom..

efter regn kommer solsken heter det ju..

det har varit lite tråkigt på gården ett tag nu..min häst lotta har varit skadad i ögat en längre tid och vetrinären har varithär x antal ggr,tur att jag försäkrat hästen så bra...inte((((.... bara vetvård,inte medicin eller liv,,,tänk att hundarna är man så himla noga med... ja allt sluta med att vi fick avliva lotta i förrgår(((( så himla tråkigt på en så otroligt go häst...sen blev sting(vår bordercollie ) sjuk,bukspottkörteln..som oxå slutade med en avlivning(((,så mycket bedrövelse de sista dagarna har det varit..men så är livet ibland ..tyvärr..,man får inte deppa ihop...

fast lite tittade solen fram i förra helgen när råttan tog sitt cert på första försöket i köping och blev SUCH och byggde på sina championtitlar och idag när min lilla plutt fridolf fick cert och bir i ransäter 2 år och 7 dgr gammal)))

sen väntar vi även på vår nya "amerikanska" quarterhäst som vi köpte i usa när vi va där..hon kommer i nästa vecka..

ska försöka blogga lite oftere..jag lovar

how dee..

 
 
Ingen bild

Åsa

25 juli 2009 22:25

Hej hopp! Typ fem minuter sen vi snackade, var ju tvungen att gå in och läsa. Kunde ju va nått du missat att berätta =) Nu tror och hoppas vi att det är slut på eländigheter. Nästa helg blir det i alla fall solsken har jag bestämt. Då står ju roadtrip på schemat!!! Jag längtar. Kramar

 
Ingen bild

annan

31 juli 2009 00:21

skit rent ut sagt. Fy farao. Jag kan alla fall glädja dig med att jag tror att det jag pratade med dig om på tel är löst. kram annan med Q

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chottis - 7 augusti 2009 23:08

idag har vi fixa och donat innför vår stora årliga fest på broby..70 personer lär vi bli)) härligt.. så jag och grannen johanna har hackat lök typ 50stycken,tror ni man luktar gott om händerna??nää,och det går ju inte bort..sen stekte vi köttfärs och...

Av chottis - 5 augusti 2009 22:17

tänk va tråkigt det är när folk eller andra uppfödare ger sig på valpköpare och snackar skit ,så att valpköparen blir ledsen,fegt tycker jag..att uppfödare som ska va seriösa beter sig så....att dom inte vågar prata med uppfödaren direkt...osportslig...

Av chottis - 30 juli 2009 21:06

nu ska jag börja med facebook.ligger tydligen efter i utvecklingen.. kommer nog igång med den i veckan,,det tar ju lite tid för mig när det gäller det teckniska))).. imorgon äntligen kommer vår häst lena..fast just nu känns hon som ett spöke..man pra...

Av chottis - 26 juli 2009 15:56

idag va jag och lennart på "teknikens dag" mitt ute på landet och tittade på...ja..teknik..temat i år va potatis?? nu känner man sig som en riktig bonne med stövlar och hund i kopplet bland massa bönder med traktorer,hembakat bröd,slungad honung och ...

Av chottis - 17 juni 2009 04:15

cajun evening..sa gott men svart att ata kl 4 pa morgonen for sa kanns det fortfarande i kroppen.. resan gick bra over forutom att vara vaskor inte va med pa planet..tur att man hade deo i handvaskan annars hade man nog inte statt ut med sig sjalv......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards