Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

festyra howdee

Av chottis - 7 augusti 2009 23:08

idag har vi fixa och donat innför vår stora årliga fest på broby..70 personer lär vi bli)) härligt..

så jag och grannen johanna har hackat lök typ 50stycken,tror ni man luktar gott om händerna??nää,och det går ju inte bort..sen stekte vi köttfärs och imorgon så fixar vi resten..chili concarne blir det..lätt och gott..

western temat blir det som vanligt,så imorgon kan ma man ju ta emot allt folf ifrån hästryggen på vår lilla gullhäst "leena"..så söt och så go..

fast det blir nog hyfsta lungt för mig och inte riktigt så mycket chottisdricka som det brukar..jag ska nämligen till molkom på söndag och dömma en del av tollar specialen)) jag har hårdtränat standarden nu))

ihaaaaa...

 
 
Kennelflickan

Kennelflickan

8 augusti 2009 09:54

Först vill jag säga att du ska gnida in händerna med citron så försvinner löklukten!
Skitsnack till valpköpare? är väl det fegaste jag hört! Stackarn, de fattar väl ingenting?
J-a kärringar! på ren svenska! Skaffa er ett liv, och gärna utanför hundvärlden tack!
Kram på Er alla och ha en kul fest!

http://virvlans.bloggagratis.se

 
janina

janina

8 augusti 2009 20:07

tollare. häftigt. jag hade en av finlands andra utställningschampion i rasen. typ för hundra år sedan. hon var född 1987! Ja jag börjar bli gammal men vad säger man: att man blir klokare med åren? dvs nu har man ju dvärgar hemma iaf. lagom antal dessutom, hihi. hur skall jag klara mig med decimerat antal chottis? får abstinens bara av tanken. nu har jag ju fått in vanan. ha det bäst och ha en superskoj fest. kram från oss alla

http://www.nogg.se/theotheoneandonly

 
Tove

Tove

10 augusti 2009 01:39

Den chillin var jätte god :) Tackar för en som vanligt trevlig fest och goda grannar.

http://www.posserud.se

 
Ingen bild

Johanna

10 augusti 2009 10:47

Du kom upp i söndags morse iallafall :)
Härligt massa tack för en trevlig kväll har vi fått och Chili con carnen lär vara slut runt jul ungefär...skippar den till lunch denna vecka ;)

 
Ingen bild

Mariann &Svinto

11 augusti 2009 09:16

Haloj hoppas ni hade en härlig westernfest, skulle va kul med en bild på cowgirl o härliga Leena.

Tråkigt med hundfolk som ska vara så hiiimmmla självgoda och med brist på ödmjukhet. Agera gås! vattnet rinner av fort. Många Kramar från Mörby Gårds folk & Fä

 
Ingen bild

Ola S

9 oktober 2009 20:46

uppdatering önskas

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chottis - 5 augusti 2009 22:17

tänk va tråkigt det är när folk eller andra uppfödare ger sig på valpköpare och snackar skit ,så att valpköparen blir ledsen,fegt tycker jag..att uppfödare som ska va seriösa beter sig så....att dom inte vågar prata med uppfödaren direkt...osportslig...

Av chottis - 30 juli 2009 21:06

nu ska jag börja med facebook.ligger tydligen efter i utvecklingen.. kommer nog igång med den i veckan,,det tar ju lite tid för mig när det gäller det teckniska))).. imorgon äntligen kommer vår häst lena..fast just nu känns hon som ett spöke..man pra...

Av chottis - 26 juli 2009 15:56

idag va jag och lennart på "teknikens dag" mitt ute på landet och tittade på...ja..teknik..temat i år va potatis?? nu känner man sig som en riktig bonne med stövlar och hund i kopplet bland massa bönder med traktorer,hembakat bröd,slungad honung och ...

Av chottis - 25 juli 2009 19:48

som jag blogga..tiden räcker inte till lixom.. efter regn kommer solsken heter det ju.. det har varit lite tråkigt på gården ett tag nu..min häst lotta har varit skadad i ögat en längre tid och vetrinären har varithär x antal ggr,tur att jag försäkra...

Av chottis - 17 juni 2009 04:15

cajun evening..sa gott men svart att ata kl 4 pa morgonen for sa kanns det fortfarande i kroppen.. resan gick bra over forutom att vara vaskor inte va med pa planet..tur att man hade deo i handvaskan annars hade man nog inte statt ut med sig sjalv......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards