Direktlänk till inlägg 5 augusti 2009

skitsnack fyfarao!!!!

Av chottis - 5 augusti 2009 22:17

tänk va tråkigt det är när folk eller andra uppfödare ger sig på valpköpare och snackar skit ,så att valpköparen blir ledsen,fegt tycker jag..att uppfödare som ska va seriösa beter sig så....att dom inte vågar prata med uppfödaren direkt...osportsligt...dessutom har inte uppfödaren någonting med skitsnackarna att göra????..har dom inget liv????

utan ger sig på en stackars valpköpare som inte ens fött upp hunden....

fy va jag hatar sånt:::::

tycker man ska lägga energi på att föda upp bra hundar istället för att hacka på andra kollegor..botten...

en ARG chottis..iallafall en liten stund))))) 

 
 
Lena

Lena

6 augusti 2009 00:22

Men Chottis, det var inga små ord, brände mig nästan när jag läste.
det man kan trösta sig med är att de som försöker dra ner andra i skit hamnar djupast i dyngan själva!!
Skaka av dig eländet och se fram emot er härliga party i helgen istället!Kramisar

http://www.teamtazz.se

 
Susie

Susie

6 augusti 2009 23:49

Du gumman!
Kraaaaammmm!
//Susie

http://www.esslex.se

 
Anna-Karin

Anna-Karin

7 augusti 2009 02:41

De är bara avundsjuka på att du ALLTID är glad, trevlig, snäll, humoristisk, bjuder på dig själv. Ja... du är ju nästan lika perfekt som mig;) Klart de snackar skit!! Men, om du vill kan jag skriva en anmälan om förtal ;)))Man kan bara välja sin vänner, inte sina ovänner.

Förresten, jag ska nog söka statistroll till "Rallybrudar 2 "...

http://www.tinyteddys.dinstudio.se

 
Katarina med flock

Katarina med flock

7 augusti 2009 20:00

Jag kan bara hålla med att man ska sköta sig själv och "skiiita" i andra. Till dessa människor kan föreslås,.. prova något nytt,... var lite ödmjuk, man kan tom må mycket bra av det själv också.
Chottis jag förstår att du är fly-förbannad.

http://www.thallys.se

 
Malin Hedén

Malin Hedén

10 augusti 2009 08:39

Jag säger som min kloka mamma "Låt de små människorna vara små" Det är ALLTID de som förlorar i längden.
Tråkigt är det i alla fall att människpor inte har några liv. Det har dem inte i Alunda heller **skrattar*
Kram på dig!
/Malin

http://www.malinheden.se

 
Elisabeth Wahlström

Elisabeth Wahlström

10 augusti 2009 12:08

Hallå! Inte varit inne på hemsidan på ett tag...men det var dags. Och kul med blogg. Det du skriver här håller jag fullständigt med...trist, trist. Men skit kommer alltid skit tillbaks. Enkelt. Ha en bra vecka!!

http://www.simplesite.com/Uppercut

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av chottis - 7 augusti 2009 23:08

idag har vi fixa och donat innför vår stora årliga fest på broby..70 personer lär vi bli)) härligt.. så jag och grannen johanna har hackat lök typ 50stycken,tror ni man luktar gott om händerna??nää,och det går ju inte bort..sen stekte vi köttfärs och...

Av chottis - 30 juli 2009 21:06

nu ska jag börja med facebook.ligger tydligen efter i utvecklingen.. kommer nog igång med den i veckan,,det tar ju lite tid för mig när det gäller det teckniska))).. imorgon äntligen kommer vår häst lena..fast just nu känns hon som ett spöke..man pra...

Av chottis - 26 juli 2009 15:56

idag va jag och lennart på "teknikens dag" mitt ute på landet och tittade på...ja..teknik..temat i år va potatis?? nu känner man sig som en riktig bonne med stövlar och hund i kopplet bland massa bönder med traktorer,hembakat bröd,slungad honung och ...

Av chottis - 25 juli 2009 19:48

som jag blogga..tiden räcker inte till lixom.. efter regn kommer solsken heter det ju.. det har varit lite tråkigt på gården ett tag nu..min häst lotta har varit skadad i ögat en längre tid och vetrinären har varithär x antal ggr,tur att jag försäkra...

Av chottis - 17 juni 2009 04:15

cajun evening..sa gott men svart att ata kl 4 pa morgonen for sa kanns det fortfarande i kroppen.. resan gick bra over forutom att vara vaskor inte va med pa planet..tur att man hade deo i handvaskan annars hade man nog inte statt ut med sig sjalv......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards